2015. aastal oma 10 tegutsemisaasta täitumist tähistav AS Tallinn Airport GH on äriühing, mis asutati 2005. aastal, et muuta paindlikumaks partnerite vahelist teeninduskvaliteeti Tallinna lennujaamas.
Alates 1. jaanuarist 2006 teostabki Tallinna lennujaamas maapealse teeninduse korraldamist ja maapealse majandamisega teenivate õiguste ja kohustuste haldamist AS Tallinn Airport GH.
Ettevõte juhindub oma tegevuses Rahvusvahelise Tsiviillennunduse Organisatsiooni standarditest, ISO standarditest, Eesti Vabariigi õigusaktidest ja AS Tallinn Airport GH põhikirjast.
Saksa lennufirma Lufthansa nimetas käesoleva aasta suvel taaskord AS Tallinn Airport GH poolt teostatava reisijate ja õhusõidukite teenindamise maailma täpseimaks, omistades eestlastele ihaldusväärse „Station of the Month“-autasu.
Lufthansa hindab lennujaamade teenindust, mõõtes lendude väljumise punktuaalsust, lendude registreerimise kiirust ja täpsust, pagasiotsingu efektiivsust, lennuki pardale pääsu mugavust, ohutusnõuete täitmist ning paljusid muid lennuki ja reisijate teenindamise üksikasju.
AS Tallinn Airport GH juhatuse esimees Tiit Kepp ütles, et tunneb uhkust kogu oma meeskonna üle, tänu kellele on üldse mõeldav konkureerida 200 lennujaama maapealse teenindusega üle maailma.
„On tõeline saavutus saada juba kolmandat korda ära märgitud maailma suurima õhuvedaja poolt, pakkudes nii kõrgetasemelist teenindust. Jätkame kindlasti samas vaimus, kliendi rahulolu on meie prioriteet!“
Igal aastal tunnustab riik Eesti silmapaistvaid ettevõtteid kahel suurel ettevõtluskonkursil: Konkurentsivõime edetabel ja Ettevõtluse auhind. Pärjatakse tublimaid ettevõtteid erinevatest valdkondadest ja kuulutatakse välja Aasta ettevõte 2015.
Ettevõtluse Auhind 2015 on kõrgeim riiklik tunnustus ettevõtetele. Käesoleval aastal valiti parimad viies kategoorias . Tallinn Airport GH oli nomineeritud kandidaadina Aasta Vastutustundliku Ettevõtte tiitlile.
Tervitame 10.aastapäeva puhul ja soovime edu neile, kes igapäevaselt aitavad meil lennata!