Tallinna lennujaama juhatus otsustas pikendada lepingut senise julgestusteenuse pakkuja
G4S-iga.
Tallinna lennujaama lennundusjulgestuse juhi Tarvi Pihlakase sõnul pikendatakse lepingut senise julgestuspartneriga G4S, sest senine koostöö on sujunud hästi ning julgestusnõudeid on täidetud nõutaval tasemel. “Seda kinnitab ka reisijate tagasiside, mõõdame julgestusteenuse kvaliteeti happy-or-not süsteemiga, mille kohaselt saab julgestusteenus ja G4S reisijatelt väga head tagasisidet,” rääkis Tarvi Pihlakas. “Samuti leidis lennujaama juhatus, et seoses eesolevate terminali laiendustöödega on mõistlik jätkata olemasoleva partneriga, kes meie vajadusi tunneb. Reisiterminali ja julgestusala laienduste lõppedes muutub ka julgestusteenuse maht ning aastal 2023 korraldame uue hanke” lisas Pihlakas.
Lennundusjulgestusteenuse leping G4S-iga on sõlmitud 01.01.2016 ning kehtib kuni 30.11.2020. Lepingu järgi on osapooltel õigus lepingu tähtaega pikendada kolme aasta võrra.
G4S Eesti meeskonnas Tallinna lennujaamas töötab ligikaudu 220 kvalifitseeritud lennundusjulgestuse töötajat, kes tagavad iga päev tuhandete reisijate turvalisuse ja professionaalse teeninduse. Julgestustöötajate väljaõpe ja oskused vastavad rahvusvahelistele nõuetele.
2019. aastal teenindati 1,6 miljonit lennule suunduvat reisijat, kes hindasid teeninduse taset kõrgelt. Rahvusvaheline lennujaamade ühendus Airports Council International (ACI) viib Tallinna lennujaamas regulaarselt läbi ASQ (Airport Service Quality) küsitlust, milles uuritakse reisijate rahulolu ning selle järgi andsid reisijad 2019. aastal Tallinna lennujaama lennundusjulgestuse teenusele 5-palli süsteemis hindeks 4,42. Kõigi Tallinna lennujaama teenuste ASQ tase kokku oli eelmisel aastal 4,5 punkti, mis tagas meile koha esikolmikus kuni 5 miljoni reisijaga lennujaamade arvestuses Euroopas.