Tallinn Airport GH sai väärilise tunnustuse osaliseks Tallinna Ettevõtlusosakonna Turismitegu 2014 valimisel, kus GH maailma parim teenindus valiti üle saja osavõtja hulgast nelja nominendi hulka. Auhind kuulub eranditult kõigile Tallinn Airport GH töötajatele, kes oma igapäevatööga tõstavad Tallinna Lennujaama maapealse teeninduse maailma parimaks ja seda mitmete lennufirmade arvates.
Tallinn Airport GH juhatuse esimees Tiit Kepp sõnul on selles töös oluline mõista, et reisijatesse ei saa suhtuda kui projekti. Maapealne teenindus on igapäevatöö, kus tuleb iga päev olla parim ja kiireim ning pakkuda parimat teenust kõigile lennufirmadele ja kõigile reisijatele. „Meie käte vahelt ja seda sõna otseses mõttes, liigub igal aastal üle 2 miljoni reisija. Sajad rahvused, erinevad isiksused, riigivisiidid – kõik peavad saama ühtmoodi hästi teenindatud,“ lisas Tiit Kepp.
Selleks et reis kulgeks võimalikult muretult tuleb reisijatele juba Tallinnas lennule registreerudes või pagasit ära andes või vastavas väravas anda ammendav ülevaade, kuidas tema reis kulgeb, ka teistes rahvusvahelistes lennujaamades ning vastata reisijate võimalikele küsimustele. Ja kui lend väljub õigeaegselt on reisija rahul.
„Tallinn Airport GH teenindatud lennud väljuvad keskmiselt 98% õigeaegselt. Aga mitte ainult punktuaalsus ei saa olla meie tegevuse aluseks. Ohutus, töötajate pädevus, innovaatilisus ja professionaalsus – need on kriteeriumid, mida meie klient kõrgelt hindab. Olgu siis siinkohal klient lennufirma või lennureisija ise,“ rääkis Tiit Kepp.
„Lufthansa on meid juba 2 korda tunnistanud Maailma parimaks maapealseks lennuteenindusettevõtteks. See ongi Tallinna Aasta Turimistegu väärt!“ lausus Tiit Kepp.