Personaalne teenindus on mugav ja privaatne, sest VIP-teenindaja korraldab Sinu eest piletite ja pagasi registreerimise, abistab piiri- ja tolliprotseduuride täitmisel ning hoolitseb Sinu ja Sinu kaaslaste õigeaegse transpordi eest lennukile. Parkimine kahele sõidukile üheks nädalaks VIP-parklas kuulub paketi hinna sisse.
Kui soovid enne reisi lõõgastuda, siis VIP-kompleksis saad seda teha häirimatult – Sinu reisiseltskonna päralt on privaatne tuba teleri, ajalehtede, ajakirjade ning valiku jookide ja suupistetega. Samuti on teie kasutuses vajalikud kontoritarbed ja -tehnika ning kiire internet.
Hea teada:
- Püüame alati leida lahenduse iga kliendi personaalsetele soovidele. Teenust tellides andke oma erisoovidest aegsasti teada, nii saame korraldada tõeliselt meeldejääva reisielamuse
- Palume tellimus vormistada ja edastada (E–R 9:00–17:00) VIP-teenistusele aegsasti, soovitavalt vähemalt 24 tundi enne teenuse osutamist. Vormista tellimus kohe!
- Eralendude VIP teenindusele piiritletud alalt lisandub sõltumata reisijate arvust julgestuse tasu 249€
- NB! Julgestusalasest läbivaatusest vabastatud isikute kohta on erisused sätestatud lennundusseaduse § 4611.
- VIP teenindust piiritletud alalt osutatakse riiklikele visiitidele, militaar – ja meditsiinilistele lendudele
- Hinnale lisandub 20% kui teenust osutatakse:
-riigipühal
-öisel ajal (22:00–6:00)
-nädalavahetusel
-tellimus esitatakse või muudetakse 24-6 tunnise etteteatamisega - Hinnale lisandub 50% kui teenus tellitakse või muudetakse vähem kui 6 tundi enne selle kasutamist
- Teenuse eest saab tasuda sularahas või pangakaardiga, ülekandega saab VIP-teenuse eest tasuda vaid ettemaksuna
- Lendude hilinemisest (ilmastikuolud, tehniline rike) tingitud VIP-ruumi kasutusaja pikenemine on tellijale tasuta
- VIP-teenust on võimalik tellida nii saabuvale kui ka lahkuvale reisijale
- Väljuvate regulaarlendude reisijaid ootame VIP-kompleksi hiljemalt 1 tund enne väljalendu
- VIP-teenuse kasutajatele tasuta parkimine kahele sõidukile üheks nädalaks
- NB! Klient ja/või Tellija kohustub teavitama AS Tallinna Lennujaama VIP Standard teenuse tellimuse ankeedis sätestatud informatsiooni muutumisest koheselt viivitamata (sh lennunumber, lennusihtkoht, saabumise/väljumise kellaaeg, reisijate arv jms Teenusega seotud informatsioon). Sellisel juhul peab Tellija saama Teenuse osutajalt kinnituse lennuinformatsiooni muutumise kättesaamise kohta. Juhul, kui Klient ja/või Tellija rikub eelnimetatud kohustust, vastutab Klient ja/või Tellija täies ulatuses kahju eest, mis võib tekkida AS Tallinna Lennujaamale kolmandate isikute poolt
- Tellimuse tühistamisel 24 tundi enne teenuse osutamist tagastatakse 100% teenuse maksumusest; 24–12 tundi enne teenuse osutamist tagastatakse 50% teenuse maksumusest; tellimuse tühistamisel vähem kui 12 tundi enne teenuse osutamist või mitteilmumisel raha ei tagastata
- Hinnad sisaldavad käibemaksu