Sind võetakse vastu VIP-osakonnas, kus meie kogenud teenindajad teevad julgestuskontrolli, hoolitsevad pagasi eest ning vajadusel viivad läbi piiri- ja tolliprotseduurid. Seejärel sõidutatakse Sind lennukini, et reis saaks alata.
Private Expressi eritingimused:
- Palume reisijatel saabuda VIP ruumidesse 20 minutit enne väljalendu.
- Private Express teenus ei sisalda VIP ruumi kasutamist.
- Iga tund hilinemist kas saabumisel või väljalennul (kokkulepitud ajast arvestades) lisab hinnale 20%
- Soovi korral on võimalik lisatasu eest parkida oma sõiduauto VIP-parklasse.
- Grupiks loetakse grupiliikmete koos saabumist VIP ruumidesse.
Hea teada:
- Püüame alati leida lahenduse kliendi personaalsete soovide täitmiseks. Teenust tellides andke oma erisoovidest aegsasti teada, nii saame korraldada tõeliselt meeldejääva reisielamuse.
- Palume tellimus vormistada ja edastada (E–R 9:00–17:00) VIP teenindusele aegsasti, soovitavalt vähemalt 24 tundi enne teenuse osutamist. Vormista tellimus kohe!
- NB! Julgestusalasest läbivaatusest vabastatud isikute kohta on erisused sätestatud lennundusseaduse § 4611.
- Teenuse eest saab tasuda sularahas või pangakaardiga, ülekandega saab VIP-teenuse eest tasuda vaid ettemaksuna
- Hinnad sisaldavad käibemaks
- Hinnale lisandub 20% kui teenust osutatakse:
-riigipühal
-öisel ajal (22:00–6:00)
-nädalavahetusel
-tellimus esitatakse või muudetakse 24-6 tunnise etteteatamisega - Hinnale lisandub 50% kui teenus tellitakse või muudetakse vähem kui 6 tundi enne selle kasutamist
- Tühistades tellimuse 24 tundi enne teenuse osutamist, tagastatakse 100% teenuse maksumusest
- Tühistades tellimuse 23-12 tundi enne teenuse osutamist, tagastatakse 50% teenuse maksumusest
- Tühistades tellimuse vähem kui 12 tundi enne teenuse osutamist või mitteilmumisel raha ei tagastata
- NB! Klient ja/või Tellija kohustub teavitama AS Tallinna Lennujaama VIP teenuse tellimuse ankeedis sätestatud informatsiooni muutumisest koheselt viivitamata (sh lennunumber, lennusihtkoht, saabumise/väljumise kellaaeg, reisijate arv jms Teenusega seotud informatsioon). Sellisel juhul peab Tellija saama Teenuse osutajalt kinnituse lennuinformatsiooni muutumise kättesaamise kohta. Juhul, kui Klient ja/või Tellija rikub eelnimetatud kohustust, vastutab Klient ja/või Tellija täies ulatuses kahju eest, mis võib tekkida AS Tallinna Lennujaamale kolmandate isikute poolt.