-10.3 ℃

VIP Business Express

Business Express teenus pakub võimalust läbida lennueelsed protseduurid VIP kompleksis sujuvalt ja privaatselt.

Teenuses sisaldub:

  • Privaatne julgestuskontroll
  • Piletite ja pagasi lennule registreerimine VIP kompleksis
  • Saatmine lähteväravani
  • Piiriületusel tagatud eelisjärjekord
  • Soovi korral võimalus lisatasu eest parkida oma sõiduauto VIP-parklasse

Business Expressi eritingimused:

  • Ootame reisijaid VIP kompleksi hiljemalt 1 tund enne väljalendu
  • Koos reisival grupil palume VIP kompleksi saabuda üheaegselt
  • Teenust pakutakse Tallinnast väljuvate lendude reisijatele
  • Teenus ei sisalda VIP ruumi kasutust

Hea teada:

Püüame alati leida lahenduse kliendi personaalsete soovide täitmiseks. Teenust tellides andke oma erisoovidest aegsasti teada, nii saame korraldada tõeliselt meeldejääva reisielamuse.

  • Palume tellimus vormistada ja edastada (E–R 9:00–17:00) VIP teenindusele aegsasti, soovitavalt vähemalt 24 tundi enne teenuse osutamist. Vormista tellimus kohe!
  • NB! Julgestusalasest läbivaatusest vabastatud isikute kohta on erisused sätestatud lennundusseaduse § 4611.
  • Teenuse eest saab tasuda sularahas või pangakaardiga, ülekandega saab VIP-teenuse eest tasuda vaid ettemaksuna
  • Hinnad sisaldavad käibemaksu
  • Hinnale lisandub 20% kui teenust osutatakse:
    -riigipühal
    -öisel ajal (22:00–6:00)
    -nädalavahetusel
    -tellimus esitatakse või muudetakse 24-6 tunnise etteteatamisega
  • Hinnale lisandub 50% kui teenus tellitakse või muudetakse vähem kui 6 tundi enne selle kasutamist
  • Tühistades tellimuse 24 tundi enne teenuse osutamist, tagastatakse 100% teenuse maksumusest
  • Tühistades tellimuse 23-12 tundi enne teenuse osutamist, tagastatakse 50% teenuse maksumusest
  • Tühistades tellimuse vähem kui 12 tundi enne teenuse osutamist või mitteilmumisel raha ei tagastata
  • NB! Klient ja/või Tellija kohustub teavitama AS Tallinna Lennujaama VIP teenuse tellimuse ankeedis sätestatud informatsiooni muutumisest koheselt viivitamata (sh lennunumber, lennusihtkoht, saabumise/väljumise kellaaeg, reisijate arv jms Teenusega seotud informatsioon). Sellisel juhul peab Tellija saama Teenuse osutajalt kinnituse lennuinformatsiooni muutumise kättesaamise kohta. Juhul, kui Klient ja/või Tellija rikub eelnimetatud kohustust, vastutab Klient ja/või Tellija täies ulatuses kahju eest, mis võib tekkida AS Tallinna Lennujaamale kolmandate isikute poolt.