https://www.youtube.com/watch?v=9zalIqcaDpM
Esimene kahest “Tante Ju” (Tädi Ju) hüüdnime kandvaist lennukeist, videos veel saksa registreerimistunnust D-AXWA kandev lennuk saabus Tallinna 5. oktoobril 1939 lendur Peeter Olti juhtimisel ja sai uueks registritunnuseks ES-AGO. Teine saabus kaks nädalat hiljem ja sai Eesti registritunnuseks ES-AUL.
1939. aastal tellis Ago Saksamaalt 680 000 krooni eest kaks Junkers Ju 52/3m tüüpi lennukit. Neist esimesega, Eesti registreerimistunnusega ES-AGO (endine D-AXWA), lendas Eestisse lendur Peeter Olt 5. oktoobril 1939. Teise, ES-AUL (D-AXWB), toimetas kohale Saksa lendur Dautzenberg 19. oktoobril.
Lennuliinide avamine viibis seoses Talvesõjaga. “Ago” esimene regulaarlend toimus Tallinna-Helsingi liinil 2. aprillil ja Tallinna-Stockholmi liinil 10. aprillil[1] 1940. Esimene lennureisija oli Rumeenia Oslo saatkonna atašee Leist, kellele annetati vastav diplom ja rinnamärk. Sama aasta 7. mail avati Tallinna-Riia-Königsbergi lennuliin. Üks ots Tallinnast Helsingisse maksis 25 krooni ja edasi-tagasi lend 45 krooni; Tallinn-Stockholmi liinil olid vastavad hinnad 120 ja 216 krooni.
26. septembril 1940 natsionaliseerisid okupatsioonivõimud Ago ning juunis 1941 viidi mõlemad Junkersid Nõukogude Liitu. Lennukite edasine saatus on teadmata. Kinnitamata andmetel kasutati neid Junkerseid Nõukogude Liidu siseliinidel.
Mõnedel andmetel kuulus “Tädi Ju” aastal 1943 Siberis “Severnõi” lennuväljal baseerunud transpordiüksusse, mis koosnes neljast “trofeelennukist” Junkers 52/3m. “Tädi Ju” kandis seal tähist CCCP-Л22. 1946-1947 kasutati “Tädi Ju-d” Siberis Novosibirski lähistel Kemerovo oblastis kaubalennukina. (aviaport.ru)