-9.4 ℃

Hilinenud või rikutud pagas

Tavaliselt sujuvad reisid kenasti ja pagas jõuab koos reisijaga sihtkohta. Vahel aga juhtub, et pagas ei jõua sama lennuga kohale kui reisija või reisikohver on saanud kahjustada. Mida tuleks siis teha?

Hilinenud pagas

Kui sinu pagas ei ole jõudnud pagasilindile ja lennufirma on juba teavituse saatnud sinu e-postile, siis jätka lennufirma poolt saadetud juhiste põhjal mahajäänud pagasifaili täitmist sulle saadetud lingilt. Kui vajad abi või lennufirma ei ole teavitust saatnud, siis pöördu teenindusletis oleva töötaja poole.
Lisaks leiad lennufirmade Finnair, SAS, Swiss, airBaltic ja Lufthansa QR-koodid teenidusleti kõrvalt seinal olevalt ekraanilt, mida skaneerides saad mugavalt avalduse ise ära täita.
Hilinenud pagasi saabumisel Tallinna võtab meie töötaja sinuga ühendust, et kokku leppida pagasi kättesaamisviis.

Rikutud pagas

Lennufirmad on oma reeglites määranud aja, mille jooksul tuleb kahjustunud pagasist teavitada. Erinevate lennufirmade puhul on see erinev, mistõttu tuleks see üle kontrollida lennufirma kodulehelt, millega lendasid.

Ryanair, LOT Polish Airlines ja Aegean reisijatel tuleb pöörduda otse lennufirma poole.

Teiste lennufirmade puhul, kui avastad pagasi kahjustuse pärast lennujaamast lahkumist, saada esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 7 päeva pärast saabumist e-post: [email protected]

Alljärgnev info on kohustuslik selleks, et meie töötaja saaks raporti luua:

  1. Pagasisildist pilt
  2. Pagasist pilt
  3. Vigastusest pilt
  4. Pardakaardist pilt
  5. Telefoni number
  6. Kodune aadress
  7. Kohvri soetamise aasta
  8. Kohvri maksumus

Selle info põhjal koostatakse sulle raport. Kui 48 tunni jooksul pole sa raportit saanud, siis palun võta uuesti ühendust [email protected]