-9.8 ℃

Äriklassi Lounge müügitingimused

06.11.2019

Veebipoe omanik on Tallinna Lennujaam AS (edaspidi Tallinna Lennujaam) registrikood 10349560 asukohaga Lennujaama tee 12, Tallinn

Ostetav teenus: Äriklassi Lounge

  • Teenuse hind on 35.00 EUR (sisaldab käibemaksu) ja arveldamine toimub eurodes (EUR).
  • Teenuse eest tasutakse Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank pangalingi või VISA, Mastercard krediitkaardimakse kaudu. Peale tellimuse esitamist vaja klikkida soovitud logole ja peale seda suunatakse klient Maksekeskuse makseväravasse, kes on volitatud arveldaja.
  • Müügitingimused kehtivad Tallinna Lennujaama veebipoest ostetud Äriklassi Lounge teenusele.
  • Teenuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad, nõustuda müügitingimustega ja pangalingi kaudu tasuda vastava teenuse eest.
  • Tellimuse kinnituseks saadetakse Tellijale kinnituskiri koos läbipääsu tagava pileti QR koodiga tema poolt sisestatud e-posti aadressile koheselt peale arve tasumist.
  • Pilet tagab ühekordse sissepääsu ja on kehtiv ühele inimesele.
  • Pilet on kehtiv ostmise hetkest 6 kuud.
  • Unikaalse koodiga läbipääsu tagav pilet kehtib vaid koos samal päeval Tallinna Lennujaamast väljuva lennu pardakaardiga, mis tuleb Äriklassi Lounge´i sisenedes esitada äriklienditeenindajale.
  • Pilet kaotab kehtivuse pärast Äriklassi Lounge´i sisenemise valideerimist.
  • Ostjal on õigus veebipoes ostetud kasutamata teenuse ostmisest taganeda 14 päeva jooksul pärast tellitud pileti kättesaamist.
  • Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
  • Teenuse tagastamiseks on vaja esitada avaldus ja saata see e-posti aadressile [email protected] hiljemalt 14 päeva jooksul teenuse ostmise hetkest.
    – Tagastamiseks tuleb esitada teenuse pilet koodiga ja pileti ostmist tõendav ostutšekk.
    – Tallinna Lennujaam menetleb vastavat avaldust 10 tööpäeva veendumaks, et teenust ei ole kasutatud ja teenuse eest on tasutud.
    – Kliendi tagastatakse vastav summa selle järgselt 10 tööpäeva jooksul kliendi poolt esitatud pangakontole.
  • Ostjal on õigus teenuse puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Tallinna Lennujaama poole, saates e-kirja aadressile [email protected] või helistades telefonil (+372) 605 8888.
  • Tallinna Lennujaam vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 10 tööpäeva jooksul.
  • Tallinna Lennujaam kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning teenuse ostjale pileti saatmiseks.
  • Kui ostja on teenuse ostmise või kasutamise osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressil [email protected]

Tallinna Lennujaam AS
Tartu mnt 101, 10112 Tallinn
Info (+372) 605 8888 (24 h), [email protected]