Tallinn Airport GH ühendab check-in’i ja väravateeninduse

Reisijate arv on juba teist aastat jõuliselt kasvanud ja jätkuvalt kasvavate lennumahtude juures tuleb hakata otsima võimalusi, kuidas opereerida selliselt, et ei oleks vajadust värvata ajutist tööjõudu. Seda eriti maapealse teeninduse turu avanemise vaates. Kõige olulisem töötajate roteerimisel on asjaolu, et järjest rohkem liigub lennureisijate lennuooteaeg nn kinnisesse tsooni põhjusel, et eelregistreerimise teenused on kas automaatsed või iseteeninduslikud.

Et katta võimalikud reisijate vooga kaasas käivad „augud“ tööajas, leidis Tallinn Airport GH juhatus, et just nüüd on mõistlik ja õige aeg minna üle klassikalise lennuteenindusettevõtte reisijateeninduse mudelile, kus lennule registreerija on sama inimene, kes saadab reisijad lennule lähteväravas. Seda enam, et järjest rohkem reisijaid kasutab iseteeninduslikke võimalusi enda lennule registreerimiseks ja klassikalise teeninduslaua taga teenust enam ei vaja. Reisijate registreerimise ja väravateeninduse osakonnad liidetakse ja sellega tagatakse tulevikus sujuvam töö.

Hetkel käib ettevõttes selle projektiga seoses ametikohtade vastutuste ja rollide määratlemine ja protsessi vaatesse sulandumise analüüs. GH juhatuse esimees Tiit Kepp ütles, et uue süsteemiga on plaan alustada uue aasta alguses.