Lufthansa tunnustab Eesti maapealset teenindust

21.01.2014

Saksamaa lennufirma Lufthansa nimetas Tallinna Lennujaama tütarfirma AS Tallinn Airport GH poolt teostatava reisijate ja õhusõidukite teenindamise taas täpseimaks maailmas.

Foto: Andrei Voinov

Foto: Andrei Voinov

Lufthansa hindab lennujaamade teenindust, mõõtes lendude väljumise punktuaalsust, lendude registreerimise kiirust ja täpsust, pagasiotsingu efektiivsust, lennuki pardale pääsu mugavust, ohutusnõuete täitmist ning paljusid muid lennuki ja reisijate teenindamise üksikasju. Möödunud aasta lõpus teeninduskvaliteedi tulemused avaldanud lennuhiid Lufthansa andmetel on 2013. aasta parimaks maapealse teeninduse pakkujaks Tallinna Lennujaama tütarfirma AS Tallinn Airport GH.

Üle viie aasta võitis Tallinna Lennujaamas maapealset teenindust pakkuv AS Tallinn Airport GH taas ka SHOOTING STAR  tiitli, mis omistatakse lennujaamadele, kus lennule registreerimiseks kasutatakse kõige enam kaasaegseid lahendusi. Tallinna Lennujaamas registreerib Lufthansa lendudele iseteeninduskioskis, internetis ja mobiiltelefoni kasutades 92,4% reisijatest, mis on parim vastav näitaja maailmas.

„Meie eesmärk on tagada parim lennuteenindus ja positiivne on tõdeda, et just Tallinna Lennujaam on Lufthansa poolt kõigi teiste maailma lennujaamade ees tunnustamist leidnud,“ märkis AS Tallinn Airport GH juhatuse esimees Tiit Kepp. „Meie tööle on parim tunnustus see, kui reisija meid ei märka. Kui aga Maailma suurim õhuvedaja tunnustab, siis on tunne vägev, mis seal salata!“, lisas Tiit Kepp.