Suurürituste delegaatide vastuvõtt

Kui olete korraldamas suurüritust Tallinnas ning paljud delegaadid saabuvad lennujaama kinnitatud graafikuga, siis pakume võimalust võtta neid vastu lennujaama VIP-osakonnas.

168 eurot 8h +
30 eurot delegaat

Kui samalt lennult saabub rohkem kui üks delegaat, siis iga järgnev delegaat 15 eurot.

Broneeri kohe

E-post: vip[at]tll.aero

Telefon: (+372) 605 8541

Meie konverentsi- või VIP-ruumides saade korraldada delegaatide eelkogunemise, kus jagada neile infot, registreerida neid üritusele ja organiseerida transport. Samuti annab see delegaatidele võimaluse juba omavahel tutvust teha ning valmistuda eelseisvaks ürituseks.

Teenuses sisaldub:

  • Kogunemisruumi tutvustavate materjalide, bännerite, reklaamide väljapanek.
  • Delegaatide eskort lennukilt VIP-ruumidesse (vajalik eelnevalt kokkulepitud ajakava).
  • Busside ja kahe sõiduauto tasuta parkimine VIP-parklasse teenuse kasutamise ajal.
  • Toitlustus lisatasu eest.

VIP-osakonna tingimused:

  • Püüame alati leida lahenduse iga kliendi personaalsetele soovidele. Teenust tellides andke oma erisoovidest aegsasti teada, nii saame korraldada tõeliselt meeldejääva reisielamuse.
  • Hinnad sisaldavad käibemaksu.
  • Palume tellimus vormistada ja edastada (E-R 9.00–17.00) VIP-teenistusele aegsasti, soovitavalt vähemalt 24 tundi enne teenuse osutamist. Vormista tellimus kohe!
  • Riigipühadel, öösel (22.00–06.00), nädalavahetustel või tellides teenuse vähem kui 24-tunnise etteteatamisega lisandub hinnale 20%.
  • Teenuse eest saab tasuda sularahas või pangakaardiga, ülekandega saab VIP-teenuse eest tasuda vaid ettemaksuna.
  • Lendude hilinemisest (ilmastikuolud, tehniline rike) tingitud VIP-ruumi kasutusaja pikenemine on tellijale tasuta.
  • Tellimuse tühistamisel 24 tundi enne teenuse osutamist tagastatakse 100% teenuse maksumusest; 24–12 tundi enne teenuse osutamist tagastatakse 50% teenuse maksumusest; tellimuse tühistamisel vähem kui 12 tundi enne teenuse osutamist või mitteilmumisel raha ei tagastata.